Bathtime!

Igår (hann inte skriva inlägget igår) var jag och badade med en kompis, Hanna från Golden Fighters vid Southsilvervattnet. Det var så skönt i den varma sommarhettan! ;D
Hade tänkt visa henne en underbar plats men hann inte det :( tiden räckte helt enkelt inte till.
Ville oxå säga att Golden Fighters är en JÄTTEBRA klubb!! Jag har fått en massa nya vänner pga klubben! =D

Suck** bloggen krånglar igen så jag får nt rätt bild D,=

Men får se om det funkar vid nästa inlägg.. :)


/Ellie


Kommentarer
Postat av: Bella McDawn

Det här är bloggo, vet inte om du menade blogg.se elr inte.

Bilden du ser är en header som jag gjort i GIMP. Där jag också skrivit vad bloggen heter osv. Men på om du vill sätta in textendär uppe (finns bara på bloggo.nu)

Så kmr du till startsidan>Layout & Design>du trycker på sidhuvud> scrollar nedåt på sidan>det står bakrund som i detta på min blogg vit>där väljer du färg på bakgrunden>sedan står det rubrik. Då skriver du in vad du vill ska stå t.ex starstableloverz.bloggo.nu>sedan trycker du på "text" där kan du också välja färg o skriv det du vill



Hoppas de hjälpte :D

Bella McDawn

2012-05-22 @ 18:27:05
URL: http://starstableloverz.bloggo.nu
Postat av: Hanna Silverforest

Hade verkligen skojigt igår! =D Synd att du inte hann visa platsen,men vi kan ju kanske typ bestämma "möte" nån dag så kan vi rida runt lite överallt igen? =) Håller med,Golden Fighters klubben är verkligen super bra och alla är snälla! (: <3

2012-05-22 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0