Sry

Hej!

Jag är ledsen för att jag nt haft några blogginlägg på ganska länge... hann inte ;(
Har inte gjort så mkt, bara varit lite orolig att klubben Golden Fighters skulle splittras men nu är allt bra igen =D

Här är den hemliga platsen, har lite bråttom så hann inte ta kort åt varje håll :/ Men ändå, ni ser att platsen är vacker :D Längre till höger är FP, ML och slottet. Även Moorlands strand. Otroligt fin utsikt... kanske kommer ´jag att berätta var platsen är till er som inte vet ;)
Jag är inte Starrider (har varit) så därför står texten där. O.o

/Pållen Ellie (Gnäägg från Snowy) ;D


Kommentarer
Postat av: Alli <3

Vet vart platsen är eftersom jag hittade den först på hela ss :P

2012-05-22 @ 19:42:02
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Postat av: Hanna Silverforest

Tack så jätte mkt för att du visade den för mig!otrolig utsikt! =) <3 ;*

2012-05-22 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0