Tillbaka!

Är tbx efter ettt halv års uppehåll; nu är jag full med nyheter ;)
Blev Star Rider för två veckor sen, och är på level 10 nu =D
Min gamla ridklubb som jag var med i; Golden Fighters, den finns typ inte längre så nu för några månader sedan blev jag med i Silver Fighters som ägs av Alicia Starnight.
Idag har jag shoppat ett par jättefina rutiga grå byxor, vita skor, den helsvarta grimman, och en blå hjälm! Mycket fler kläder blev tillgängliga idag pga levlade ju upp till lvl 10 =D
I förrgår gjorde jag klart jordekorruppdraget hos Steve och ekorrarna var faktiskt söta! ^^
Tyvärr vet jag inte vad det är för problem som gör att jag inte kan lägga in bilderna D,=
/Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0